Påverka digitalt

Hem › Engagera dig › Påverka digitalt

Påverka digitalt

Visa ditt stöd

KDU finns också digitalt där vi höjer rösten för ett tryggare Sverige och för en ny borgerlig regering. Ju fler vi är desto starkare röst har vi, även på nätet. KDU erbjuder dig som medlem ett stort kontaktnät och diskussionsforum även digitalt. Vi finns på Facebook där vi har grupper som medlemmarna kan interagera i. Kontakta ditt KDU-distrikt för att få veta mer om hur du kan hitta andra KDU:are på sociala medier!

Och du, glöm inte att följa oss på sociala medier!

@KDUSVERIGE

X (tidigare Twitter)

@KDUsverige

@kdusverige

På X

#KDUschlager

KDU Schlager är världens största Eurovision-fanclub med politisk koppling. Sedan starten 2013 har KDU Schlager varit en viktig del av förbundet för alla schlager-älskande KDU:are ute i landet. När medlemmarna i KDU Schlager inte hänger på en bar som sänder Melodifestivalen, anordnar musikkvällar eller sjunger karaoke tillsammans skriver de på X (tidigare Twitter) under hashtaggen KDUschlager.

KDU Schlager grundades av Mimmi Westerlund, Carl Olehäll och Henriette Estebring som alla tre fortfarande sprider kunskap och glädje om svensk och internationell schlager inom den kristdemokratiska rörelsen.

Klicka här för att komma till #KDUschlager på X (tidigare Twitter)!