Hem Bli medlem

Varmt välkommen till KDU

Grattis till medlemskapet

Varmt välkommen till den borgerliga gemenskapen! Inom ett par dagar kommer du att få ett välkomstbrev från oss till din e-post. Håll gärna utkik i din skräppost under de närmaste dagarna, ibland kan det nämligen hända att viktig e-post (exempelvis från oss) hamnar där.

Vill du berätta för dina följare om ditt medlemskap?

Nedan finner du ditt första kampanjmaterial. Dela gärna med dig på dina sociala medier om ditt medlemskap i KDU!

Osynlig

Osynlig för att hållas stängd.

Instastory
Ett klipp till instastory. Berätta för dina följare att du gått med i KDU.

Förhandskika

Ladda ned direkt

Engagera dig i KDU där du bor

ENGAGERA DIG LOKALT

F.A.Q.

Vanliga frågor

Osynlig

Osynlig för att hållas stängd.

Jag gick precis med, vad gör jag nu?

Hurra och varmt välkommen till den borgerliga gemenskapen! Du kan kontakta ditt lokala distrikt, påverka digitalt, följa oss via sociala medier och helt enkelt bounda med andra KDU:are. Klicka här för att läsa mer om hur du kan engagera dig i KDU.

Är mitt medlemskap offentligt?

Nej, varje medlem har rätt att hålla sitt medlemskap hemligt. Vi ger aldrig ut personuppgifter om våra medlemmar utan medlemmens tillkännagivande. Alla våra medlemmars personuppgifter behandlas i ett centralt register som Kristdemokraternas riksorganisation ansvarar för. Samtliga registeransvariga har undertecknat särskilt sekretessavtal för att få tillträde till medlemsregistret.

Mer om dataskydd och skydd av din personliga integritet kan du läsa om i vår integritetspolicy här.

Kommer jag bli kontaktad av KDU?
När du skickat in din ansökan om medlemskap kommer du få ett välkomstbrev till din mejl inom några dagar.

Om du tryckte i att du ville ha mer information om hur du kan engagera dig i formuläret kommer du så snart som möjligt att bli kontaktad av oss. Men du är givetvis alltid välkommen att kontakta oss eller ditt distrikt.